Vi håller för närvarande på att flytta hjälpinnehållet för ägare. Du hittar de mest aktuella, ägarrelaterade artiklarna här.
Important: The spread of COVID-19 may be impacting your travel plans. To change your travel dates, please contact the owner. We’re doing everything we can to adapt to the rapidly changing government advice and travel restrictions. As such, we are taking steps in these unprecedented circumstances to provide more flexibility to travellers. Visit our help centre to see your options: About the coronavirus outbreak (COVID-19)

Varför kan jag inte se ändringarna jag gjort i mitt objekt?

Ibland lagrar våra datorer en gammal version av en sida för att den ska läsas in snabbare (även kallat ”cachelagring”), så om du har gjort ändringar i ditt objekt och inte ser dem online måste du kanske uppdatera din webbläsare:
  1. Öppna den aktuella sidan.
  2. Håll nedCtrl på tangentbordet och klicka samtidigt på Uppdatera i webbläsaren (om du inte hittar Uppdatera kan du också hålla ned Ctrl och trycka på F5 på tangentbordet)
Om du använder en Mac håller du ned Command (eller Apple-tangenten) och trycker på R.

Detta bör lösa problemet, men det kan ta allt från 30 minuter till 24 timmar innan din dator visar den uppdaterade sidan. Observera att de flesta ändringar i ditt objekt (t.ex. verksamhetsbeskrivning, bilder o.s.v.) kan ta upp till 24 timmar innan de uppdateras på din företagssida och upp till 48 timmar innan de återges på din företagssida på TripAdvisor. 

Du behöver inte oroa dig, cachelagring påverkar endast din egen dator. Om någon annan tittar på ditt objekt ser de den uppdaterade versionen.
Var det svar på din fråga?Ja  Nej